ارشد خوابگاه را بشناسید
نوشته شده توسط : بهزاد

پانسیون:

بعد از جدایی از والدین و شروع زندگی خوابگاهی، ارشد خوابگاه نزدیک‌ترین شخص به شما است. به توصیه‌های ارشد خوابگاه توجه کنید. ارشد خوابگاه از میان دانشجویان انتخاب می‌شود و معمولاً مسئولیت چند اتاق یا یک طبقه از خوابگاه را بر عهده دارد. هرچند این افراد دارای قدرت بیشتری هستند، اما نباید فراموش کرد که آنها هم دانشجو هستند و درست مثل شما دوست دارند درس بخوانند، کار کنند و دوستانی داشته باشند. بنابراین فکر نکنید با ایجاد مشکل و مراجعه‌ی مکرر به آنها می‌توانید زندگی راحت‌تری داشته باشید.

لازم نیست، سعی کنید بهترین دوست ارشد باشید، اما می‌توانید یک رابطه‌ی دوستانه با او برقرار کنید. ایجاد یک رابطه‌ی صمیمی موجب می‌شود ارشد خوابگاه نیز احساس بهتری داشته باشد و مهم‌تر از همه اینکه می‌تواند در گرفتاری‌ها و مشکلات، از شما حمایت کند.

قانون بقا: روز اول فقط خودتان را معرفی کنید و فرصت آشنایی بیشتر را به روزهای بعد موکول کنید. البته هر چه زودتر با او آشنا شوید، برای شما بهتر است و مطمئناً ارشد خوابگاه هم از اینکه یک نفر از اهالی خوابگاه با او رابطه‌ی دوستانه برقرار کرده، خوشحال خواهد شد.

باید خودتان را برای مواجهه با همه‌ی مشکلات زندگی خوابگاهی آماده کنید، این تنها یک تجربه از هزاران تجربه‌ی زندگی دانشجویی است. اما مهم‌ترین مسئله در زندگی خوابگاهی درک کامل و درست اصول و قوانین است. وقتی شما درک درستی از چیزی که قرار است اتفاق بیفتد، داشته باشید، پذیرش اتفاقات و شرایط هم برای‌تان ساده‌تر خواهد بود. حفظ اصول زندگی خوابگاهی و داشتن یک رابطه‌ی اجتماعی خوب با دیگر دانشجویان، ابتدایی‌ترین اصول برای داشتن آرامش در خوابگاه است و مطمئن باشید باقی مسائل خود به خود درست خواهد شد.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

 

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.





:: برچسب‌ها: پانسیون , انواع پانسیون , اطلاعات جامع پانسیون , شهر24 , آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: